niedziela, 5 maja 2013

Cześć Wam ; d

Witam .
Jestem Nina . W sumie to nie ja tu powinnam pisać a moja córeczka .
No niestety jest jeszcze w drodze . Córeczka będzie pullipem ♥
Zaadoptujemy ja razem z moim chłopakiem . Sprawimy , że będzie
miała lepsze życie niż dotychczas .
Mam nadzieję , że będziecie nas odwiedzać ; d
W zakładce For Sale już niedługo będzie można kupić ubrania które stworzę .
Postaram się razem z moim hmm .. mężem ; ) prowadzić bloga regularnie .
Cóż .. a żeby nie było tak tu pusto wstawię zdjęcie pierwszego sweterka jaki
uszyłam mojej małej córeczce ♥

Modelką została lalka My Scene ; d
na niektórych zdjęciach ma różowe usta a na niektórych
już nie . To efekt mojego zdenerwowania nad mocniejszym
makijażem ust u lalek .. grr ... Musiałam coś z nią zrobić ; )

Czysz nie wygląda lepiej .? ; dd







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz